اکنون مدتی از وجود تحول دیجیتال به عنوان یک هدف تجاری میگذرد، بنابراین این که فکر کنید بیشتر سازمانهای بزرگ یک استراتژی منسجم برای اجرای آن دارند؛ عجیب نیست. اما واقعیت کاملا متفاوت است. بر طبق یک نظر سنجی انجام شده در سال 2017 توسط Wipro Digital، نیمی از 400 مدیر در آمریکا باور دارند که شرکت آنها 50 درصد از استراتژیهای دیجیتال خود را به طور موفقیت آمیز اجرا نمیکند. یک نفر از هر 5 نفر میگوید که تحول دیجیتال شرکت آنها در مجموع وقت تلف کردن است!
برای اجتناب از این که شما هم بخشی از این آمار باشید، مهم است که یک چهارچوب دیجیتالی استراتژیک مبتنی بر واقعیت ایجاد کنید. با ایجاد یک ساختار دیجیتالی به دقت برنامه ریزی شده، سازمانها میتوانند ایدههای خود را به شکل منتقدانه ای بررسی کرده و گام های عملی به سمت دست یابی به اهداف تحول خود بردارند. آنها همچنین میتوانند هر مشکلی را که ممکن است در طول مسیر ایجاد شود؛ پیش بینی کنند.
متخصصین پیش بینی می کنند مخارج تحول دیجیتال تا سال 2022 به 2 تریلیون دلار برسد، و اگر نظرسنجی Wipro Digital تا حدی هم درست باشد، تا آن زمان مقدار زیادی از این پول میتواند به هدر برود. بنابراین کسب و کارها باید با دقت درمورد این که بر روی کدام تکنولوژی سرمایه گذاری می کنند و این کار را چگونه انجام میدهند؛ فکر کنند تا از این که شاهد بازگشت سرمایه باشند؛ اطمینان حاصل کنند.
در این مقاله 5 عنصر کلیدی که برای ایجاد یک چهارچوب استراتژی دیجیتال موفق مورد نیاز هستند؛ نشان داده شدهاند.
دکتر رضا سمیعزاده؛ کوچ تحول دیجیتال و چابکی سازمانی
اکنون مدتی از وجود تحول دیجیتال به عنوان یک هدف تجاری میگذرد، بنابراین این که فکر کنید بیشتر سازمانهای بزرگ یک استراتژی منسجم برای اجرای آن دارند؛ عجیب نیست. اما واقعیت کاملا متفاوت است. بر طبق یک نظر سنجی انجام شده در سال 2017 توسط Wipro Digital، نیمی از 400 مدیر در آمریکا باور دارند که شرکت آنها 50 درصد از استراتژیهای دیجیتال خود را به طور موفقیت آمیز اجرا نمیکند. یک نفر از هر 5 نفر میگوید که تحول دیجیتال شرکت آنها در مجموع وقت تلف کردن است!
برای اجتناب از این که شما هم بخشی از این آمار باشید، مهم است که یک چهارچوب دیجیتالی استراتژیک مبتنی بر واقعیت ایجاد کنید. با ایجاد یک ساختار دیجیتالی به دقت برنامه ریزی شده، سازمانها میتوانند ایدههای خود را به شکل منتقدانه ای بررسی کرده و گام های عملی به سمت دست یابی به اهداف تحول خود بردارند. آنها همچنین میتوانند هر مشکلی را که ممکن است در طول مسیر ایجاد شود؛ پیش بینی کنند.
متخصصین پیش بینی می کنند مخارج تحول دیجیتال تا سال 2022 به 2 تریلیون دلار برسد، و اگر نظرسنجی Wipro Digital تا حدی هم درست باشد، تا آن زمان مقدار زیادی از این پول میتواند به هدر برود. بنابراین کسب و کارها باید با دقت درمورد این که بر روی کدام تکنولوژی سرمایه گذاری می کنند و این کار را چگونه انجام میدهند؛ فکر کنند تا از این که شاهد بازگشت سرمایه باشند؛ اطمینان حاصل کنند.
در این مقاله 5 عنصر کلیدی که برای ایجاد یک چهارچوب استراتژی دیجیتال موفق مورد نیاز هستند؛ نشان داده شدهاند.
دکتر رضا سمیعزاده؛ کوچ تحول دیجیتال و چابکی سازمانی
Admin
مطالب مرتبط
اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر