از برنامههای وفاداری سنتی تا تجارب مشتری امنی چنل
منطق و محتوای این کتاب در این است:
اطمینان از وفاداری مشتری برای تمام کسب وکارها یک اولویت است. در دنیای امروز با ظهور تحول دیجیتال، بازاریابی عمدتا مبتنی بر هدف جذب مشتریان وفادار بلندمدت است و ابزارهای وفاداری طولانی مدت با تحول داده، به استراتژیهای وفاداری امنی چنل و مشتری مداری تبدیل شده اند که دنیای مصرف کننده را شکل می دهند.
اهداف این کتاب:
اول، برای کمک به خواننده در هدایت تغییراتی که اندیشه بازاریابی و عملکرد مدیریت وفاداری را شکل دادهاند.
دوم، ارائه راهنمایی در مورد مهارتها و تواناییهایی که شرکتها برای پیاده سازی مدیریت تجربه مشتریان امنی چنل در ساختار وفاداری به آن نیاز دارند.
سرفصلهای کتاب:
کتاب مدیریت وفاداری مشتریان دیجیتال؛ از برنامههای وفاداری سنتی تا تجارب مشتری امنی چنل، به تألیف کریستینا زیلیانی و مارکو ایووا و ترجمه دکتر رضا سمیعزاده و مهندس شهلا زندی توسط شرکت چاپ و نشر بازرگانی در سال 1399 منتشر گردیده است.
دکتر رضا سمیعزاده؛ کوچ تحول دیجیتال و چابکی سازمانی