سرفصلهای کتاب:
- مفهوم و چارچوب مدلهای کسب و کار دیجیتال
- اینترنت اشیاء به عنوان نیروی محرکه نوآوری در مدل کسب وکار دیجیتال
- ایجاد ارزش برای وسایل نقلیه متصل هوشمند: چشم انداز زنجیره ارزش صنعت
- دیجیتال سازی زنجیره های ارزش و اکوسیستم
- چگونه ارزش تجارت از داده های عملیاتی استخراج میشود: مطالعه موردی
- نوآوری مدل کسب و کار دیجیتال: استلزامات برای عرضه، پلتفرم و سازمان
- بازارهای خدمات: مدلهای تجارت دیجیتال و توسعه بین المللی
- تأثیر آیین نامه حفاظت از داده های عمومی اروپا بر روی مدل های تجاری داده های آینده
- مدل های دیجیتال کسب و کار مصرف کننده- تولیدکننده برای وسایل نقلیه الکتریکی
- خلاصه و نتیجه گیری سخنان
کتاب مدلهای کسب و کار دیجیتال؛ پیشرانهای تحول و نوآوری، به تألیف آنابث آگاراد و ترجمه دکتر رضا سمیع زاده و مهندس سحر وطنخواه توسط انتشارات میعاد اندیشه در سال 1399 منتشر گردیده است.
دکتر رضا سمیعزاده؛ کوچ تحول دیجیتال و چابکی سازمانی